Mijn winkelwagen

Klanten Service

  • Versturen en Ontvangen

    Wij versturen al onze verzendingen binnen Europa via GLS of TNT post . U ontvangt van ons een Track and Trace code welke u de dag na verzending kunt inzien.
     Log in in uw account of ga naar: http://www.gls-info.nl/tracking/ en vul daar uw tracking code in. De kosten hiervoor zijn €6.95

  • Privacy & Veiligheid

    Privacy en veiligheid heeft bij ons hoge prioriteit, door bij ons te bestellen gaat u ermee akkoord dat u een nieuwsbrief van ons of onze partners wilt en kunt ontvangen, in iedere nieuwsbrief kunt u aangeven dat u geen nieuwsbrief meer wilt ontvangen.
    Uw gegevens worden alleen binnen de aan onze groep gelieerde bedrijven gedeelt tbv (gedeelde) marketingactiviteiten.

  • Retouren & Omruilen

    Indien u onverhoopt niet tevreden bent over een levering, heeft u het recht deze binnen 14 dagen (ongedragen, onbeschadigd en in originele verpakking) retour te melden, u ontvangt dan na controle u aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. (verzendkosten voor het terug sturen zult u altijd zelf moeten betalen)
    U dient een retour of een  omruiling van te voren aan te melden via een herroepingsformulier (zie hieronder, U kunt deze opslaan op uw computer of uitprinten). Uiterlijk 14 dagen nadat je gemeld hebt dat je de bestelling wilt terugsturen moeten wij het ook daadwerkelijk binnen hebben. (dus als je het niet aan ons meldt maar toch terugstuurt dan moeten wij de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst al terughebben)

    Klachtenafhandeling

    Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens: Telefoonnummer 0320415062, email: info@ruiterplus.nl, adres; Koopmansstraat 111, 8223 AH Lelystad. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

  • Orders

    Bestellen kunt u heel eenvoudig doen, u bent niet eens verplicht een account aan te maken.

     

     

  • Betalingen & Prijzen

    Onze betalingsmogelijkheden zijn: Voorruitbetaling, iDEAL en Paypal
     

  • Orders bekijken

    Met een account kunt u altijd de status van uw order volgen en bekijken

     

  • Uitverkoop

    Uitverkoop en opruimings artikelen worden beperkt omgeruild tegen andere maten (alleen op basis van beschikbaarheid). Mocht u deze willen ruilen tegen een andere maat, dan verzoeken wij u eerst contact met ons op te nemen of deze nog wel beschikbaar is.